sunnuntai 24. maaliskuuta 2013

Askartelua perhosmuoteilla

Minä, kuten blogeista päätellen moni muukin, hairahdin uuteen kakkulehteen ja sen mukana tuleviin ihanan vaaleanpunaisiin perhosmuotteihin.




Muotit pääsivätkin heti ankaran raadin testiin, eli lasten kevätaskarteluihin.
Emme siis leiponeet taikinasta, vaan kipsimassasta. 
Pinnalle paineltiin kuviota muovisen pitsiliinan avulla.

Perhoset saivat myös iloisen kevätvärityksen vesiväreistä. 
Olen niin ylpeä pikkuisistani, kun näin kauniin värisiä perhosia pikku kätösillään maalailivat. <3



Pikkuperhosista tein simppelin köynnöksen ohuen rautalangan ja helmien avulla. 
En vielä tiedä mihin tämä asettuu, eiköhän se jostain paikkansa löydä. :)





Isommissakin perhosissa on myös reiät ripustusta varten. 
Tällä hetkellä ne lepäilevät tauluhyllyllä, katsotaan lennähtävätkö nekin pian jonnekin muualle. :)



Mulla on nyt loma lusittu, huomenna paluu töihin. 
Siispä nyt kipin kapin nukkumaan.
Hyvää yötä! :)

4 kommenttia:

  1. Kauniit askartelut, ihana idea <3 tuota lehteä olen itsekkin ihastellut, mutta en ole ostanut kun olen aika kehno leipoja. Askarteluun todellakin noita voi myös hyödyntää :)

    Mukavaa viikon alkua :)

    VastaaPoista
  2. Aivan ihanat perhoset! :-) Olipa hyvä idea! :-) Kyllä piristää kotia! :-)

    Mukavaa alkavaa viikkoa!

    VastaaPoista
  3. Somat perhoset ja mainio idea tuo kuvioiden tekeminen pitsiliinalla :)

    VastaaPoista
  4. Blogissani www.karkkipurkki.com on sinulle haaste!

    VastaaPoista