perjantai 3. toukokuuta 2013

Väriä keittiöön

Heipparallaa ja terkkuja rauhan tyyssijasta!
Mulla on nyt vaan yksi lapsi kotona, joka iloisena touhuilee lelujen kanssa.
Pieni onnellinen, joka saa kerrankin rauhassa leikkiä ilman isoveljen komenteluja. :)
Ihana seurata Pikku-E:n touhuja.
Rakastan niin, että sydän räjähtää!

Meillä ei ole keittiössä kuivauskaappia, joten tiskatut astiat ovat olleet huterana läjänä pyyhkeen päällä tiskipöydällä. Puolisen vuotta olen yrittänyt löytää kivan astiankuivaustelineen. Aiemmin niitä kyllä on näkynyt sisustuskaupoissa, mutta eipä ole ollut tarvetta.
Nyt kun olen sellaista etsinyt, niin eihän niitä myydä enää missään!!! 
Tai sitten ne ovat tylsiä tai rumia tai väärän värisiä. 
Niin tyypillistä!

Coloresta kuitenkin löysin viimein etsimäni! Just tarpeeksi iso. 
Ja tämä väri osu ja uppos keväiseen värinpuutostilaan. 
Perfect!



Talvi-iltoina myös mun koukulta ja puikoilta löytyi bambulankaa, tuloksena pari rättiä. 
Olin eka tosi skeptinen näitten suhteen. 
Olen nyt joutunut nielemään ivalliset sanani, ja toteamaan, että nämä tosiaan hakkaavat wettexit ja viledat ihan mennen tullen.






Ruokapöytäkin sai uutta ilmettä uusista pöytätableteista, joita en muistanut omistavani. 
Tällaisen löydön kuitenkin tein pöytäliinaläjästäni, ja nämä pääsivät käyttöön.





Hei, aurinko alkoi paistamaan, nyt äkkiä pihalle!


1 kommentti:

  1. Ihana blogi...:) olen pohtinut kans noiden rättien kutomista, taidan kans kokeilla.

    VastaaPoista